loading...

فروش سپتیک تانک

بازدید : 44
شنبه 27 آذر 1400 زمان : 10:47

سپتیک تانک چیست؟

سپتیک تانک یک محفظه زیرزمینی است که از یک ماده جامد ساخته شده است که از طریق آن فاضلاب جریان یافته و دفع می شود. این یک سیستم دفع فاضلاب ساده است که اغلب در موارد خانگی و خانه های شخصی استفاده می شود.سپتیک تانک نمی تواند به تنهایی کار کند و در عوض بخشی از یک سیستم سپتیک است. اما حتی اگر یک سیستم سپتیک تانک کاملاً جدید نصب می کنید، بسیار ارزان تر از اتصال به فاضلاب شهری یا روش دیگری برای دفع فاضلاب خواهد بود. سپتیک تانک یک ظرف ضد آب مدفون است که می تواند از بتن، فایبرگلاس یا پلاستیک پلی اتیلن ساخته شود. مسئولیت اصلی آن جمع آوری و ذخیره تمام فاضلاب لوله کشی خانه شما قبل از تخلیه آن از طریق یک میدان تخلیه است. سپتیک تانک فاضلاب را ذخیره می کند که هدف آن جداسازی آب از روغن ها، گریس و مواد آلی است که در فاضلاب خانه شما ریخته می شود. مواد آلی معمولاً در پایین مخزن قرار می گیرند و به لجن تبدیل می شوند، در حالی که روغن ها و گریس ها که به عنوان کف شناخته می شوند، به سمت بالا شناور می شوند.

سپتیک تانک چگونه کار می کند؟

اگر تا به حال خواستید یاد بگیرید که یک سپتیک تانک چگونه کار می کند، در جای مناسبی هستید. فاضلابی که وارد سپتیک تانک می شود تا حدی توسط باکتری تجزیه می شود که انتقال و ته نشین شدن آن را آسان می کند.ما به لجن ماده تجزیه شده که در کف مخزن ته نشین می شود می گوییم. قسمت هایی که نمی توانند به درستی تجزیه شوند به سمت بالا شناور می شوند که همان چیزی است که ما کف می نامیم. این دو ماده دارای یک لایه آب در بین خود هستند.هدف سپتیک تانک کاهش سرعت حرکت فاضلاب خام و ضایعات است. بدون آن، فاضلاب مستقیماً به زمین منتقل می شود که برای انسان ایمن یا سالم نیست.

میدان جذب:

میدان جذب بخش دیگری از سپتیک تانک است. آب اضافی پس از عبور از سپتیک تانک به داخل مزرعه می ریزد. خاک باید تراوش شود و اکنون خاکی جامد و فشرده مانند خاک رس است.خاک بسیار سست مانند ماسه نیز مناسب نیست زیرا آب نمی تواند از آن عبور کند و به خوبی جذب شود. بنابراین چیزی در وسط کامل است. نام دیگر میدان جذبی، میدان تخلیه است.حال، بیایید نگاهی به سپتیک تانک و قطعات تشکیل دهنده یک مخزن سپتیک بیندازیم. زیرا یادگیری هر قسمت از سپتیک تانک می تواند به شما کمک کند تا نحوه مراقبت از سپتیک تانک خود را بیاموزید و به سیستم شما طولانی ترین عمر ممکن را بدهد.

بافل ورودی:

بافل ورودی جایی است که فاضلاب از خانه وارد می شود. این لوله مستقیماً به لوله کشی شما متصل می شود. هر چیزی که در بیرون تخلیه می شود معمولاً به این لوله بافل ورودی متصل می شود. این را می توان بافل ورودی نیز نامید.این معمولاً از لوله ای ساخته می شود که با لوله متصل به خانه مطابقت دارد. این لوله مخفی است و فقط یک متخصص می تواند به آن دسترسی پیدا کند. در صورت امکان، طرحی از لوله های سپتیک باید در دسترس باشد.

بافل خروجی:

بافل خروجی ناحیه و لوله ای است که فاضلاب به میدان تخلیه یا میدان جذب می رود. به این ترتیب فاضلاب خارج می شود و سپتیک تانک سرریز نمی شود. اگرچه یک مخزن با ظرفیت کم ممکن است حتی با این خروجی مشکل داشته باشد.لوله خروجی معمولاً حاوی فیلتری است که اطمینان حاصل می کند که هیچ چیزی از مخزن سپتیک که تمیز نشده است خارج نمی شود. زیرا اگر آب آلوده وارد میدان تخلیه شود، می تواند یک دومینوی خطرناک ایجاد کند.

لایه تفاله:

لایه کف از مواد تجزیه نشده تشکیل شده است که تا بالای مخزن شناور است. گازهایی که لایه لجن ایجاد می کند نیز به بالای مخزن شناور می شود. به این لایه کف می گویند و از لوله های بازرسی قابل مشاهده است.لایه کف تا حدی از سپتیک تانک با فاضلاب فیلتر می شود. همچنین می توان آن را در حین بازرسی خارج کرد تا زمانی که لایه لجن و فاضلاب پمپاژ می شوند، پمپاژ شود.

لایه لجن:

لایه لجن از مواد تجزیه شده تشکیل شده است که از سیستم فاضلاب عبور کرده و وارد سیستم سپتیک می شود. این لجن در نهایت تمیز می شود و پمپاژ می شود اما در حین تبخیر در کف آن می نشیند.بله، نام لایه لجن کاملا معده گردان است، اما توصیف دقیقی است. برداشتن لایه لجن زمانی مهم است که سپتیک تانک هر چند سال یکبار پمپاژ شود.

لوله بازرسی:

لوله های بازرسی به افراد حرفه ای یا شما اجازه می دهد تا سطح آب و کف موجود در سپتیک تانک را مشاهده کنید. می‌توانید درب را بردارید و در هر زمانی آن را مشاهده کنید که به شما اطلاع می‌دهد که چه زمانی باید مخزن را پمپ کنید.لوله بازرسی فقط چند اینچ عرض دارد و کاربرد کمی دارد به جز مشاهده سپتیک تانک بدون نیاز به کندن آن. در صورتی که منهول بدون اتصال لوله بزرگ دفن شده باشد، ممکن است نیاز به کندن آن باشد.

کاور منهول:

روکش منهول به اندازه ای بزرگ است که کسی بتواند در آن جا شود. با این حال، نباید از آن استفاده کرد مگر توسط یک متخصص برای بازرسی مخزن یا پمپاژ آن. استفاده از روکش منهول همین است، پس سعی کنید آن را به حال خود رها کنید.تنها چیزی که باید بررسی کنید که آیا منهول قابل مشاهده است یا خیر. نشتی می تواند نشان دهنده این باشد که منهول به خوبی ایمن نیست یا سپتیک تانک بیش از حد پر شده است. هر دو مشکلی است که باید برطرف شود.

فاضلاب:

سطح فاضلاب آبی است که از سیستم لوله کشی عبور می کند. این آبی است که وارد میدان تخلیه فاضلاب می شود. فیلتر شده است و برای تخلیه در مزرعه ایمن خواهد بود.هر آبی که در توالت تخلیه می کنید یا تخلیه می کنید به فاضلاب تبدیل می شود. فاضلاب به داخل زمین پراکنده می شود اما پر شدن بیش از حد مخزن این فرآیند را مختل می کند، بنابراین مهم است که مخزن به اندازه کافی بزرگ باشد.

نکات ایمنی سپتیک تانک:

سپتیک تانک در صورت عدم استفاده صحیح می توانند خطرناک باشند. بنابراین توجه داشته باشید و از این نکات استفاده کنید تا مطمئن شوید که خانواده خود را در هنگام برخورد با سیستم سپتیک تانک، به خصوص اگر خصوصی است، ایمن و سالم نگه دارید.برای بهترین نتیجه، اطمینان حاصل کنید که فقط به یک متخصص اجازه دهید با سپتیک تانک برخورد کند و فقط در صورت وجود مشکل به آن ها اطلاع دهید. همچنین فراموش نکنید که قرار ملاقات خود را برای بازرسی سالانه نگه دارید و مخزن را پمپاژ کنید.

هرگز وارد سپتیک تانک نشوید:

باز هم، اگر بخواهید مخزن خود را بازرسی کنید، پوشش منهول ممکن است وسوسه انگیز باشد، اما هرگز نباید توسط شما استفاده شود. بنابراین هرگز تحت هیچ شرایطی وارد مخزن خود نشوید. حرفه ای ها تجهیزات ویژه ای برای محافظت از خود دارند.

زیر یک ساختار قرار ندهید:

هنگام قرار دادن سپتیک تانک خود، هرگز آن را زیر عرشه، پاسیو یا هر نوع سازه ای قرار ندهید. مهم است که دسترسی به مخزن آسان باشد. اگر آن را بپوشانید، نمی توان آن را به درستی پمپاژ یا تعمیر کرد که زمان آن فرا رسیده است.

سپتیک تانک را هر 1-4 سال یکبار پمپ کنید:

مخزن شما باید تقریباً سالی یک بار بازرسی شود، اما فقط باید هر 4 سال یا بیشتر پمپاژ شود. متخصص در طول بازرسی سالانه خود به شما اطلاع می دهد که چه زمانی باید آن را پمپ کنید.

اجازه ندهید غذا وارد شود:

فقط زباله ها باید در سپتیک تانک بروند. اگر زهکشی سینک برای ورود به سپتیک تانک تنظیم شده است از استفاده از زباله ها خودداری کنید. هیچ روغن، غذا یا جسمی نباید وارد مخزن شود مگر اینکه قرار باشد وارد مخزن شود.

حفظ آب:

بیش از آنچه نیاز دارید از آب استفاده نکنید. رها کردن آب در جریان یا دوش گرفتن بیش از حد طولانی این اطمینان را ایجاد می کند که هر سال باید مخزن خود را پمپ کنید. بنابراین، با صرفه جویی در مصرف آب از این امر جلوگیری کنید. به هر حال برای کیف پول شما و محیط زیست خوب است!

سازمان دیده بان برای آلودگی آب های زیرزمینی:

این یک کار مهم است. از تیمی که سپتیک تانک شما را بازرسی می کند بخواهید آب اطراف میدان تخلیه را نیز بررسی کند. اگر آلوده باشد، فیلتر به درستی کار نمی کند و می تواند باعث مشکلات سلامتی شود.

آیا باید سپتیک تانک نصب کنم؟

درخواست مشاوره از یک متخصص در منطقه خود احتمالاً بهترین گزینه است. اما مکان بهتری برای شروع همسایگان هستند. از همسایگان خود بپرسید که از چه چیزی استفاده می کنند و آیا با سیستم خود مشکلی داشته اند یا خیر.به احتمال زیاد، استفاده از همان کاری که آن ها انجام می دهند بهترین گزینه برای شماست. با این حال، اگر هیچ همسایه ای ندارید، شانس بسیار خوبی وجود دارد که سپتیک تانک تنها گزینه واقعی شما باشد. بنابراین برای تعیین وقت با یک متخصص تماس بگیرید.پس از آن، کار کمی برای شما وجود دارد، زیرا شرکتی که سیستم را نصب می کند، همه کارها، مجوزها، همه چیز را انجام می دهد. پس این کار را به آنها بسپارید و خیالتان راحت باشد و بدانید که به همه چیز رسیدگی خواهد شد.

چه اندازه سپتیک تانک نیاز دارم؟

وقتی صحبت از فاضلاب در خانه شما می شود، می خواهید مطمئن شوید که بهترین و مناسب ترین راه اندازی را برای نیازهای خود دارید... در غیر این صورت همه چیز می تواند بسیار نامرتب (و بدبو) شود.اما چگونه می توان فهمید که چه اندازه سپتیک تانک نیاز دارید؟ ما می دانیم که این می تواند یک سوال دشوار باشد، به همین دلیل است که ما اطلاعاتی را که برای کمک به تصمیم گیری نیاز دارید جمع آوری کرده ایم.

چه عواملی بر اندازه سپتیک تانک تاثیر می گذارد؟

چند عامل وجود دارد که بر اندازه سپتیک تانک مورد نیاز شما تأثیر می گذارد، از جمله:

اندازه خانه شما

اندازه ملک شما

تعداد افراد در خانه شما

سطوح فاضلابی که شما و خانواده تان تولید می کنید.

چه نوع سیستمی مورد نیاز است (به عنوان مثال تمام فاضلاب/آب خاکستری و غیره)

طراحی سپتیک تانک:

سپتیک تانک شما در یک ظرف ضد آب است که از بتن، پلی اتیلن یا فایبرگلاس ساخته شده و در زیر زمین مدفون شده است. وظیفه اصلی سپتیک تانک این است که فاضلاب خانه شما را برای مدتی نگه می دارد تا زمانی که مواد زائد جامد ته نشین شوند و ماده ای لجن مانند را تشکیل دهند و هر گونه گریس یا روغن به عنوان کف به بالا شناور شود.با طراحی سپتیک تانک از خروج لجن و کف از مخزن و ورود به زهکشی یا ناحیه لیچفیلد جلوگیری می شود. برای این منظور از محفظه ها و خروجی T شکل مخصوص در مخزن استفاده می شود. علاوه بر این، استفاده از صفحه نمایش به عنوان وسیله ای برای کاهش میزان ورود مواد جامد به زهکشی توصیه می شود.برخی از سپتیک تانک های جدیدتر با رایزرهایی ساخته می شوند که دارای درپوش هایی در سطح زمین هستند. این روش طراحی جدید به شما این امکان را می دهد که تانک سپتیک شما به راحتی توسط شرکت تعمیر و نگهداری سیستم سپتیک شما شناسایی و بازرسی شود. همچنین امکان پمپاژ آسان مخزن را در صورت لزوم فراهم می کند.برای جلوگیری از تجمع لجن و کف در داخل سپتیک تانک، باید سیستم خود را هر یک، سه یا پنج سال یکبار بسته به استفاده یا بر حسب نیاز پمپاژ کنید. با ارائه دهنده خدمات تعمیر و نگهداری سیستم سپتیک و بازرس خود صحبت کنید تا متوجه شوید که سیستم مسکونی شما چقدر موثر و کارآمد کار می کند. این به جلوگیری از بروز مشکلات یا خرابی ها کمک می کند و سیستم شما را به درستی کار می کند.یک سیستم سپتیک برای تخلیه فاضلاب از خانه یا ساختمان تجاری طراحی شده است. از خطوط زهکشی، سپتیک تانک و زهکشی (زمین شسته شدن) تشکیل شده است. هنگامی که یک مخزن سپتیک در زیر میدان زهکشی قرار دارد، یک ایستگاه بالابر برای پمپاژ فاضلاب از ارتفاع پایین تر به سطح بالاتر از طریق لوله ها نصب می شود.

گروه صنعتی و تولیدی سازآب:

گروه صنعتی و تولیدی سازآب تولید کننده انواع سپتیک تانک با بهره گیری از بروز ترین دستگاه ها و خط تولید مجهز و مطابق با استاندارهای اولیه و با به کارگیری از مرغوب ترین مواد اولیه با کیفیت ترین سپتیک تانک را تولید و طراحی می نماید.برای اصلاع بیشتر از سپتیک تانک و نحوه تولید سپتیک تانک،و همچنین برای اطلاع از قیمت سپتیک تانک و ثبت سفارش می توانید به سایت سپتیک تانک سازآب یا با شماره تماس های 02188571656- 09123837042 تماس حاصل فرمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه https://sazaab.com/ مراجعه نمایید.

سپتیک تانک چیست؟

سپتیک تانک یک محفظه زیرزمینی است که از یک ماده جامد ساخته شده است که از طریق آن فاضلاب جریان یافته و دفع می شود. این یک سیستم دفع فاضلاب ساده است که اغلب در موارد خانگی و خانه های شخصی استفاده می شود.سپتیک تانک نمی تواند به تنهایی کار کند و در عوض بخشی از یک سیستم سپتیک است. اما حتی اگر یک سیستم سپتیک تانک کاملاً جدید نصب می کنید، بسیار ارزان تر از اتصال به فاضلاب شهری یا روش دیگری برای دفع فاضلاب خواهد بود. سپتیک تانک یک ظرف ضد آب مدفون است که می تواند از بتن، فایبرگلاس یا پلاستیک پلی اتیلن ساخته شود. مسئولیت اصلی آن جمع آوری و ذخیره تمام فاضلاب لوله کشی خانه شما قبل از تخلیه آن از طریق یک میدان تخلیه است. سپتیک تانک فاضلاب را ذخیره می کند که هدف آن جداسازی آب از روغن ها، گریس و مواد آلی است که در فاضلاب خانه شما ریخته می شود. مواد آلی معمولاً در پایین مخزن قرار می گیرند و به لجن تبدیل می شوند، در حالی که روغن ها و گریس ها که به عنوان کف شناخته می شوند، به سمت بالا شناور می شوند.

سپتیک تانک چگونه کار می کند؟

اگر تا به حال خواستید یاد بگیرید که یک سپتیک تانک چگونه کار می کند، در جای مناسبی هستید. فاضلابی که وارد سپتیک تانک می شود تا حدی توسط باکتری تجزیه می شود که انتقال و ته نشین شدن آن را آسان می کند.ما به لجن ماده تجزیه شده که در کف مخزن ته نشین می شود می گوییم. قسمت هایی که نمی توانند به درستی تجزیه شوند به سمت بالا شناور می شوند که همان چیزی است که ما کف می نامیم. این دو ماده دارای یک لایه آب در بین خود هستند.هدف سپتیک تانک کاهش سرعت حرکت فاضلاب خام و ضایعات است. بدون آن، فاضلاب مستقیماً به زمین منتقل می شود که برای انسان ایمن یا سالم نیست.

میدان جذب:

میدان جذب بخش دیگری از سپتیک تانک است. آب اضافی پس از عبور از سپتیک تانک به داخل مزرعه می ریزد. خاک باید تراوش شود و اکنون خاکی جامد و فشرده مانند خاک رس است.خاک بسیار سست مانند ماسه نیز مناسب نیست زیرا آب نمی تواند از آن عبور کند و به خوبی جذب شود. بنابراین چیزی در وسط کامل است. نام دیگر میدان جذبی، میدان تخلیه است.حال، بیایید نگاهی به سپتیک تانک و قطعات تشکیل دهنده یک مخزن سپتیک بیندازیم. زیرا یادگیری هر قسمت از سپتیک تانک می تواند به شما کمک کند تا نحوه مراقبت از سپتیک تانک خود را بیاموزید و به سیستم شما طولانی ترین عمر ممکن را بدهد.

بافل ورودی:

بافل ورودی جایی است که فاضلاب از خانه وارد می شود. این لوله مستقیماً به لوله کشی شما متصل می شود. هر چیزی که در بیرون تخلیه می شود معمولاً به این لوله بافل ورودی متصل می شود. این را می توان بافل ورودی نیز نامید.این معمولاً از لوله ای ساخته می شود که با لوله متصل به خانه مطابقت دارد. این لوله مخفی است و فقط یک متخصص می تواند به آن دسترسی پیدا کند. در صورت امکان، طرحی از لوله های سپتیک باید در دسترس باشد.

بافل خروجی:

بافل خروجی ناحیه و لوله ای است که فاضلاب به میدان تخلیه یا میدان جذب می رود. به این ترتیب فاضلاب خارج می شود و سپتیک تانک سرریز نمی شود. اگرچه یک مخزن با ظرفیت کم ممکن است حتی با این خروجی مشکل داشته باشد.لوله خروجی معمولاً حاوی فیلتری است که اطمینان حاصل می کند که هیچ چیزی از مخزن سپتیک که تمیز نشده است خارج نمی شود. زیرا اگر آب آلوده وارد میدان تخلیه شود، می تواند یک دومینوی خطرناک ایجاد کند.

لایه تفاله:

لایه کف از مواد تجزیه نشده تشکیل شده است که تا بالای مخزن شناور است. گازهایی که لایه لجن ایجاد می کند نیز به بالای مخزن شناور می شود. به این لایه کف می گویند و از لوله های بازرسی قابل مشاهده است.لایه کف تا حدی از سپتیک تانک با فاضلاب فیلتر می شود. همچنین می توان آن را در حین بازرسی خارج کرد تا زمانی که لایه لجن و فاضلاب پمپاژ می شوند، پمپاژ شود.

لایه لجن:

لایه لجن از مواد تجزیه شده تشکیل شده است که از سیستم فاضلاب عبور کرده و وارد سیستم سپتیک می شود. این لجن در نهایت تمیز می شود و پمپاژ می شود اما در حین تبخیر در کف آن می نشیند.بله، نام لایه لجن کاملا معده گردان است، اما توصیف دقیقی است. برداشتن لایه لجن زمانی مهم است که سپتیک تانک هر چند سال یکبار پمپاژ شود.

لوله بازرسی:

لوله های بازرسی به افراد حرفه ای یا شما اجازه می دهد تا سطح آب و کف موجود در سپتیک تانک را مشاهده کنید. می‌توانید درب را بردارید و در هر زمانی آن را مشاهده کنید که به شما اطلاع می‌دهد که چه زمانی باید مخزن را پمپ کنید.لوله بازرسی فقط چند اینچ عرض دارد و کاربرد کمی دارد به جز مشاهده سپتیک تانک بدون نیاز به کندن آن. در صورتی که منهول بدون اتصال لوله بزرگ دفن شده باشد، ممکن است نیاز به کندن آن باشد.

کاور منهول:

روکش منهول به اندازه ای بزرگ است که کسی بتواند در آن جا شود. با این حال، نباید از آن استفاده کرد مگر توسط یک متخصص برای بازرسی مخزن یا پمپاژ آن. استفاده از روکش منهول همین است، پس سعی کنید آن را به حال خود رها کنید.تنها چیزی که باید بررسی کنید که آیا منهول قابل مشاهده است یا خیر. نشتی می تواند نشان دهنده این باشد که منهول به خوبی ایمن نیست یا سپتیک تانک بیش از حد پر شده است. هر دو مشکلی است که باید برطرف شود.

فاضلاب:

سطح فاضلاب آبی است که از سیستم لوله کشی عبور می کند. این آبی است که وارد میدان تخلیه فاضلاب می شود. فیلتر شده است و برای تخلیه در مزرعه ایمن خواهد بود.هر آبی که در توالت تخلیه می کنید یا تخلیه می کنید به فاضلاب تبدیل می شود. فاضلاب به داخل زمین پراکنده می شود اما پر شدن بیش از حد مخزن این فرآیند را مختل می کند، بنابراین مهم است که مخزن به اندازه کافی بزرگ باشد.

نکات ایمنی سپتیک تانک:

سپتیک تانک در صورت عدم استفاده صحیح می توانند خطرناک باشند. بنابراین توجه داشته باشید و از این نکات استفاده کنید تا مطمئن شوید که خانواده خود را در هنگام برخورد با سیستم سپتیک تانک، به خصوص اگر خصوصی است، ایمن و سالم نگه دارید.برای بهترین نتیجه، اطمینان حاصل کنید که فقط به یک متخصص اجازه دهید با سپتیک تانک برخورد کند و فقط در صورت وجود مشکل به آن ها اطلاع دهید. همچنین فراموش نکنید که قرار ملاقات خود را برای بازرسی سالانه نگه دارید و مخزن را پمپاژ کنید.

هرگز وارد سپتیک تانک نشوید:

باز هم، اگر بخواهید مخزن خود را بازرسی کنید، پوشش منهول ممکن است وسوسه انگیز باشد، اما هرگز نباید توسط شما استفاده شود. بنابراین هرگز تحت هیچ شرایطی وارد مخزن خود نشوید. حرفه ای ها تجهیزات ویژه ای برای محافظت از خود دارند.

زیر یک ساختار قرار ندهید:

هنگام قرار دادن سپتیک تانک خود، هرگز آن را زیر عرشه، پاسیو یا هر نوع سازه ای قرار ندهید. مهم است که دسترسی به مخزن آسان باشد. اگر آن را بپوشانید، نمی توان آن را به درستی پمپاژ یا تعمیر کرد که زمان آن فرا رسیده است.

سپتیک تانک را هر 1-4 سال یکبار پمپ کنید:

مخزن شما باید تقریباً سالی یک بار بازرسی شود، اما فقط باید هر 4 سال یا بیشتر پمپاژ شود. متخصص در طول بازرسی سالانه خود به شما اطلاع می دهد که چه زمانی باید آن را پمپ کنید.

اجازه ندهید غذا وارد شود:

فقط زباله ها باید در سپتیک تانک بروند. اگر زهکشی سینک برای ورود به سپتیک تانک تنظیم شده است از استفاده از زباله ها خودداری کنید. هیچ روغن، غذا یا جسمی نباید وارد مخزن شود مگر اینکه قرار باشد وارد مخزن شود.

حفظ آب:

بیش از آنچه نیاز دارید از آب استفاده نکنید. رها کردن آب در جریان یا دوش گرفتن بیش از حد طولانی این اطمینان را ایجاد می کند که هر سال باید مخزن خود را پمپ کنید. بنابراین، با صرفه جویی در مصرف آب از این امر جلوگیری کنید. به هر حال برای کیف پول شما و محیط زیست خوب است!

سازمان دیده بان برای آلودگی آب های زیرزمینی:

این یک کار مهم است. از تیمی که سپتیک تانک شما را بازرسی می کند بخواهید آب اطراف میدان تخلیه را نیز بررسی کند. اگر آلوده باشد، فیلتر به درستی کار نمی کند و می تواند باعث مشکلات سلامتی شود.

آیا باید سپتیک تانک نصب کنم؟

درخواست مشاوره از یک متخصص در منطقه خود احتمالاً بهترین گزینه است. اما مکان بهتری برای شروع همسایگان هستند. از همسایگان خود بپرسید که از چه چیزی استفاده می کنند و آیا با سیستم خود مشکلی داشته اند یا خیر.به احتمال زیاد، استفاده از همان کاری که آن ها انجام می دهند بهترین گزینه برای شماست. با این حال، اگر هیچ همسایه ای ندارید، شانس بسیار خوبی وجود دارد که سپتیک تانک تنها گزینه واقعی شما باشد. بنابراین برای تعیین وقت با یک متخصص تماس بگیرید.پس از آن، کار کمی برای شما وجود دارد، زیرا شرکتی که سیستم را نصب می کند، همه کارها، مجوزها، همه چیز را انجام می دهد. پس این کار را به آنها بسپارید و خیالتان راحت باشد و بدانید که به همه چیز رسیدگی خواهد شد.

چه اندازه سپتیک تانک نیاز دارم؟

وقتی صحبت از فاضلاب در خانه شما می شود، می خواهید مطمئن شوید که بهترین و مناسب ترین راه اندازی را برای نیازهای خود دارید... در غیر این صورت همه چیز می تواند بسیار نامرتب (و بدبو) شود.اما چگونه می توان فهمید که چه اندازه سپتیک تانک نیاز دارید؟ ما می دانیم که این می تواند یک سوال دشوار باشد، به همین دلیل است که ما اطلاعاتی را که برای کمک به تصمیم گیری نیاز دارید جمع آوری کرده ایم.

چه عواملی بر اندازه سپتیک تانک تاثیر می گذارد؟

چند عامل وجود دارد که بر اندازه سپتیک تانک مورد نیاز شما تأثیر می گذارد، از جمله:

اندازه خانه شما

اندازه ملک شما

تعداد افراد در خانه شما

سطوح فاضلابی که شما و خانواده تان تولید می کنید.

چه نوع سیستمی مورد نیاز است (به عنوان مثال تمام فاضلاب/آب خاکستری و غیره)

طراحی سپتیک تانک:

سپتیک تانک شما در یک ظرف ضد آب است که از بتن، پلی اتیلن یا فایبرگلاس ساخته شده و در زیر زمین مدفون شده است. وظیفه اصلی سپتیک تانک این است که فاضلاب خانه شما را برای مدتی نگه می دارد تا زمانی که مواد زائد جامد ته نشین شوند و ماده ای لجن مانند را تشکیل دهند و هر گونه گریس یا روغن به عنوان کف به بالا شناور شود.با طراحی سپتیک تانک از خروج لجن و کف از مخزن و ورود به زهکشی یا ناحیه لیچفیلد جلوگیری می شود. برای این منظور از محفظه ها و خروجی T شکل مخصوص در مخزن استفاده می شود. علاوه بر این، استفاده از صفحه نمایش به عنوان وسیله ای برای کاهش میزان ورود مواد جامد به زهکشی توصیه می شود.برخی از سپتیک تانک های جدیدتر با رایزرهایی ساخته می شوند که دارای درپوش هایی در سطح زمین هستند. این روش طراحی جدید به شما این امکان را می دهد که تانک سپتیک شما به راحتی توسط شرکت تعمیر و نگهداری سیستم سپتیک شما شناسایی و بازرسی شود. همچنین امکان پمپاژ آسان مخزن را در صورت لزوم فراهم می کند.برای جلوگیری از تجمع لجن و کف در داخل سپتیک تانک، باید سیستم خود را هر یک، سه یا پنج سال یکبار بسته به استفاده یا بر حسب نیاز پمپاژ کنید. با ارائه دهنده خدمات تعمیر و نگهداری سیستم سپتیک و بازرس خود صحبت کنید تا متوجه شوید که سیستم مسکونی شما چقدر موثر و کارآمد کار می کند. این به جلوگیری از بروز مشکلات یا خرابی ها کمک می کند و سیستم شما را به درستی کار می کند.یک سیستم سپتیک برای تخلیه فاضلاب از خانه یا ساختمان تجاری طراحی شده است. از خطوط زهکشی، سپتیک تانک و زهکشی (زمین شسته شدن) تشکیل شده است. هنگامی که یک مخزن سپتیک در زیر میدان زهکشی قرار دارد، یک ایستگاه بالابر برای پمپاژ فاضلاب از ارتفاع پایین تر به سطح بالاتر از طریق لوله ها نصب می شود.

گروه صنعتی و تولیدی سازآب:

گروه صنعتی و تولیدی سازآب تولید کننده انواع سپتیک تانک با بهره گیری از بروز ترین دستگاه ها و خط تولید مجهز و مطابق با استاندارهای اولیه و با به کارگیری از مرغوب ترین مواد اولیه با کیفیت ترین سپتیک تانک را تولید و طراحی می نماید.برای اصلاع بیشتر از سپتیک تانک و نحوه تولید سپتیک تانک،و همچنین برای اطلاع از قیمت سپتیک تانک و ثبت سفارش می توانید به سایت سپتیک تانک سازآب یا با شماره تماس های 02188571656- 09123837042 تماس حاصل فرمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه https://sazaab.com/ مراجعه نمایید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 6
  • بازدید کلی : 168
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی